Reklamace a vrácení zboží

REKLAMACE

Všude se občas vyskytne nějaký ten nepovedený kus. Za takovou situaci samozřejmě přebíráme zodpovědnost a nabízíme Ti návod, jak v tomto případě postupovat:

  1. Pokud v průběhu 24 měsíců zjistíš, že je se zbožím něco v nepořádku a nebylo to způsobeno špatným zacházením nebo běžným opotřebením, vytiskni si a vyplň formulář, který je ke stažení zde.
  2. Ten odešli společně se zbožím na adresu: Nuflip s.r.o., Brněnská 77, Omice, 664 41. POZOR: Adresa se liší od sídla společnosti na faktuře! Pokud odešleš balík na adresu Lidická 700/19 nic se neděje, bude nám však reklamace trvat o něco déle.
  3. O přijetí reklamovaného zboží Tě budeme informovat e-mailem nebo sms zprávou.
  4. Na vyřízení reklamace máme 30 dní, většinou však vše řešíme dříve.
  5. Po vyřízení reklamace Tě budeme informovat a odešleme balík zpět na Tvoji adresu.

Pro upřesnění a zopakování některých důležitých věcí připomínáme, že:

  • záruční doba 24 měsíců se začíná počítat ode dne, kdy převezmeš zboží
  • čím lépe popíšeš závadu a jak k ní došlo, tím dříve bude reklamace vyřízena
  • pokud bude u stejného zboží uznána reklamace 3x kvůli stejné vadě nebo 4x kvůli různým vadám, my se budeme stydět a Ty můžeš požadovat vrácení peněz
  • reklamaci vyřizujeme opravou zboží nebo výměnou za nový kus

VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA ZBOŽÍ

​Pokud se ti doručené zboží nelíbí, nebo má třeba špatnou velikost, můžeš nám ho bez udání důvodu do 14ti dnů vrátit, nebo vyměnit za jiné. Zde je popsaný postup jak na to:

JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14-TI DNŮ:

  1. Vytiskni si a vyplň formulář k odstoupení od kupní smlouvy, který je ke stažení zde.
  2. Ten odešli společně se zbožím na adresu: Nuflip s.r.o., Brněnská 77, Omice, 664 41. POZOR: Adresa se liší od sídla společnosti na faktuře! Pokud odešleš balík na adresu Lidická 700/19 nic se neděje, bude nám však reklamace trvat o něco déle.
  3. Peníze Ti vrátime do 14-ti dnů od doručení zboží převodem na účet.

JAK POSTUPOVAT PŘI VÝMĚNĚ ZBOŽÍ:

  1. Vytiskni si a vyplň formulář k výměně zboží, který je ke stažení zde.
  2. Ten odešli společně se zbožím na adresu: Nuflip s.r.o., Brněnská 77, Omice, 664 41. POZOR: Adresa se liší od sídla společnosti na faktuře! Pokud odešleš balík na adresu Lidická 700/19 nic se neděje, bude nám však reklamace trvat o něco déle.
  3. Zboží ti vyměníme za velikost nebo model, který uvedeš v přiloženém dokumentu a odešleme do 14-ti dnů.

POZOR! PŘI VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNĚ BY MĚLO BÝT ZBOŽÍ V PŮVODNÍM STAVU A ORIGINÁLNĚ ZABALENO! Pokud nebude, můžeme Ti odečíst částku, kterou vynaložíme na to, abychom zboží vrátili do původního stavu.